MILYEN ELJÁRÁSSAL KÉSZÜLNEK PÓLÓK?
Legújabb digitális technológiával dolgozunk, amelyre legújabb ipari textil nyomtatókat alkalmazunk.
A nyomat ennél a technológiánál közvetlen a pólóra kerül, majd ezt követően kerül préselésre, ezáltal a fehér pólón szinte a szálakba épül, így a minta érezhetetlen lesz, rendkívül jó mosásállóságot és légáteresztést biztosítva.
Színes pólónál előbb egy fehér réteg kerül a pólóra, majd azt követően a többi szín, itt a nyomat érezhető, de nem vastag/zavaró, a mosásállósága ellentétben a szimpla digitális gépekhez mérten pedig a legjobb.
MILYEN MÁRKÁKKAL DOLGOZUNK?
Leginkább Malfini termékekkel dolgozunk, ezen kívül poliészterre is nyomtatunk.
TELJESEN EGYEDI MINTÁT IS EL TUDTOK KÉSZÍTENI?
Természetesen, profi grafikus kollégánk szinte bármilyen mintát, kérést el tud készíteni, ebben az esetben viszont számolni kell a tervezés költségével, amely a feladattól függ.
HOGYAN MOSD/VASALD A PÓLÓT, MEDDIG BÍRJA?
A színes pólók 50 mosás után is kopásmentesek, rendkívül jó a mosásállóságuk, az ipari DTG nyomtatás végett és a hőalagutas kezelés miatt közel a szitához hasonlítanak. A pólóinknál a 30-40 °c-os mosást ajánljuk, a színes pólóknál pedig kifejezetten ügyelni kell arra, hogy ennél ne legyen nagyobb fokon a mosás. A pólókat mindig fordítsd mosást megelőzően, vasalásnál pedig, ugyan így ki kell fordítani a pólót, hiszen közvetlen magas hő hatására sérülhet a pólón lévő minta.
Szállítás és fizetés
Az átlagos elkészülési időnk 2-3 munkanap, erre jön még a 1-3 napos szállítási idő ha GLS futárt választottál.
A rendelések megérkezése után rövid időn belül feldolgozzuk őket, amelyről és minden más történésről e-mailben küldünk neked részletes státuszjelentést minden esetben.
A kiválasztott terméke(ke)t házhozszállítással rendelheted meg, bruttó 1500 Ft-os díj ellenében, várhatóan a megrendelés visszaigazolásától számított 3-8 munkanapon belül juttatjuk el hozzád reggel 8 és délután 17 óra között. A szállításban partnerünk a GLS. Annak érekében, hogy a csomagot biztosan át tudd venni, kérjük olyan szállítási címet ad meg, ahol Te vagy az Te általad értesített családtag, ismerős vagy kolléga jelen van. Munkahelyi cím, iroda megadása esetén kérjük jelezd a cégnevet a megjegyzés rovatban.
Előfordulhat, hogy nem sikerül a 4D azonosítás, kiléptet a telefonod vagy csak éppen egyszerűen nincs elég egyenleg a kártyán, ilyenkor meghiúsul a BARION-os bankkártyás rendelés, két dolgot szoktunk javasolni. Mivel a rendelés beérkezett hozzánk, így már az adataid nálunk – nem szükséges újra leadnod rendelést kivéve, ha változtatnál utánvételre. Ebben az esetben elég, ha írsz nekünk a rendeles@polotszeretnek.hu-ra néhány sort és a rendelésed automatikusan módosítjuk utánvételesre. A másik lehetőség, ha megrendeled banki átutalással újra, ebben az esetben átutalással tudod teljesíteni a bankkártyás rendelést. Természetesen figyelni fogjuk a rendeléseid és ha duplán érkezett be, csak az egyiket fogjuk figyelembe venni.
A “Fiókom” oldalon belépve tudod a Szállítási adatok módosítását megtenni viszont, ha folyamatban levő rendelésedről van szó, kérjük a rendeles@polotszeretnek.hu-ra írj és ha még gyártáson van a rendelésed, akkor tudjuk a kiszállítási címed utólag is módosítani.